2019. augusztus 31., szombat

Huawei P10 kártyafüggetlen használt telefon - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Eladó egy jó állapotú Huawei P10 telefon. 2 éve vásároltam, így garancia már nincsen rá sajnos.
A telefonon a tok használata ellenére is látszódnak kopások sajnos, próbáltam rá vigyázni pedig. Előlapon is látszódik 2kisebb karc. Igyekeztem úgy fotózni, hogy minden hiba látható legyen a képeken. Kérlek ennek fényében licitalj a termékre!
A telefon működésében a mai napig nem találni hibát, jómagam is csak azért váltottam, mert olcsón jutottam hozzá egy P20-hoz.
A telefon doboza megvan, amelyhez a gyári töltőt már nem tudom adni, mert elhagytam. Headsetre pedig aki igényt tart, annak oda adom azt amit a P20-hoz kaptam.
Kérdésre nagyon szívesen válaszolok! Kérdezz bátran!
A vásárlás után reklamációt nem fogadok el!

Jelenlegi ára: 20 000 Ft
Az aukció vége: 2019-09-13 15:34 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése